Szkolenie: Cross-selling i up-selling - naucz się sprzedawać więcej!
Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt.
„Cross-selling i up-selling - naucz się sprzedawać więcej!”
Termin: 3 września 2019 r. w godzinach od 9.00 do 16.00
Miejsce: Sala konferencyjna (sala nr 22B) biura OPZL, przy ul. Reja 6 w Zielonej Górze
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na zwiększenie sprzedaży w firmie. Odpowiednio wprowadzona strategia cross-sellingu i up-sellingu pomoże zwiększyć sprzedaż, na dłużej zwiąże klientów z Waszą firmą i pozwoli uniknąć najczęstszych błędów w sprzedaży.
Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:
- Jak sprzedawać więcej nie zrażając do siebie klientów?
- Jak prezentować całą ofertę firmy skłaniając klientów do większych zakupów?
- Jak sprzedawać droższe produkty i usługi z naszej oferty?
Szkolenie z zakresu cross-sellingu i up-sellingu pomoże Państwu zastosować nowoczesne techniki sprzedaży w Waszych firmach. Pomożemy zmaksymalizować zysk z pojedynczej transakcji i zwiększyć skuteczność Państwa oferty handlowej. Powiemy jak tworzyć ofertę, nie zrażając do siebie klientów i jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy klient rezygnuje.
Szkolenie poprowadzi Zbigniew Pankiewicz dyplomowany trener biznesu, specjalizujący się w tematyce zarządzania, komunikacji i marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał przez wiele lat, jako dziennikarz telewizyjny i wykładowca szczecińskich uczelni. Zarządzał regionalnymi mediami publicznymi, współtworzył zespół marketingu i wsparcia sprzedaży w międzynarodowej firmie informatycznej. Na sali szkoleniowej spędził ponad tysiąc godzin pracując z ludźmi, których łączy jedna cecha - chcą inwestować w siebie.
PROGRAM:
Godzina |
Temat zajęć |
9.00 – 09.15 |
Powitanie uczestników i wprowadzenie |
9.15 – 10.30 |
Idea cross-sellingu i up-selingu (C/U) Sprzedaż krzyżowa jako sposób na zwiększenie obrotów Sprzedaż dodatkowa - podnoszenie wartości oferowanych usług i produktów Analiza studium przypadku firm, które stosują metody C/U |
10.30 – 10.45 |
Przerwa |
10.45 – 12.15
|
Analiza własnej oferty pod kątem możiwości wprowadzenia zasad cross-sellingu i up-sellingu Wykorzystanie wiedzy marketingowej w budowaniu własnej oferty C/U Wybór produktów/usług do kampanii C/U Wybór klientów do których zostanie skierowana oferta C/U Opracowanie strategii działania |
12.15 – 12.30 |
Przerwa |
12.30 – 14.15 |
Rozmowa sprzedażowa z wykorzystaniem technik cross-sellingu/up-sellingu Narzędzia cross i up - sellingu Trening tworzenia struktury rozmowy sprzedażowej Stosowanie formuły - cechy - zalety - korzyści |
14.15 – 14.30 |
Przerwa |
14.30 – 16.00 |
Sposoby radzenia sobie w momentach trudnych i kluczowych dla procesu sprzedaży Usuwanie obiekcji klienta Odpowiedzi na trudne pytania Reagowanie na odmowę klienta Jak NIE manipulować klientem |
16.00 |
Zakończenie szkolenia |
W celu zapisania się na szkolenie, zapraszamy do rejestracji na stronie internetowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (www.pfp.com.pl). Rejestracja na szkolenie jest możliwa tylko za pośrednictwem formularza.
zapisz się klikając TUTAJ
W razie pytań, prosimy o kontakt z panią Patrycją Pińkowską, tel.: (91) 312-92-22, e-mail: p.pinkowska@pfp.com.pl.
Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu jest jednoznaczne z potwierdzeniem przez Uczestnika zapoznania się z ogólnymi warunkami organizacyjnymi szkoleń PFP i wyrażeniem zgody na ich zastosowanie.