II edycja - Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Typ: SzkolenieW związku z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony firm Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej oraz Kamrat Konsulting zapraszają na II edycję szkolenia:
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA
7-8 kwietnia 2011 r., Zielona Góra
Cele szkolenia:
- poznanie najbardziej skutecznych strategii i technik wywierania wpływu na klienta,
- doskonalenie sztuki argumentacji handlowej , czyli język wpływu i perswazji w praktyce,
- nabycie praktycznych umiejętności posługiwania się językiem werbalnym i niewerbalnym,
- codziennych kontaktach handlowych,
Metoda szkoleniowa: intensywny trening praktyczny / warsztaty
Czas trwania szkolenia: 16 godzin / 2 dni
Wielkość grupy szkoleniowej: do 15 osób
DZIEŃ I / Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży.
- Skuteczne strategie i techniki pozytywnego wpływania na klienta, czyli jak być wiarygodnym i skutecznym handlowcem.
- Katalog narzędzi wpływu i perswazji handlowej.
- Droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej.
- Wykorzystanie łączników, implikacji i presupozycji w zwiększaniu skuteczności przekonywania do własnego zdania, zbijaniu obiekcji i zwiększaniu zamówień.
- Obrona ceny.
DZIEŃ II / Komunikacja werbalna i niewerbalna w bezpośrednich i telefonicznych kontaktach handlowych.
- Jak skutecznie rozpoznawać treści i emocje werbalne i niewerbalne, czyli jak sklasyfikować klienta, z którym mamy kontakt.
- Sztuka słuchania a sztuka mówienia w relacjach handlowych.
- Jak skutecznie argumentować i przekonywać werbalnie i niewerbalnie w kontaktach handlowych.
- Kontrola relacji handlowych, czyli jak demaskować ukryte intencje klienta i nie dać sobą manipulować.
- Nieświadoma kompetencja, czyli jak osiągnąć efektywną spójność werbalną i niewerbalną w relacjach handlowych.
Trener: Zbigniew Kamrat (Kamrat Konsulting)
Atrakcyjny koszt udziału:
- tylko 290 zł brutto od 1 osoby (dla członków OPZL)!!!!
- tylko 390 zł brutto od 1 osoby (dla firm niezrzeszonych)
Zgłoszenia na formularzu umieszczonym w załączeniu prosimy przesyłać do dnia 10.04.2011 r. na nr faksu 68 327 18 81 lub adres e-mail: biuro@opzl.pl. Decyduje kolejność zgłoszeń. Pierwszeństwo mają firmy członkowskie OPZL.