PMBOK vs. PRINCE2 - Mocne i słabe strony metodyki PRINCE2
Typ: SeminariumPMI POLA_D CHAPTER LUBUSKIE BRA_CH
Zaprasza do udziału w bezpłatnym seminarium PMI,
które odbędzie się 22.09.2011r. w godz. 18.00-20.00
Miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, ul. Prof. Szafrana 4a, Budynek A-29, Aula nr 3, 65-516 Zielona Góra. Budynek Wydziału Matematyki, Informatyki i Ekonometrii.
Temat seminarium:
PMBOK vs. PRINCE2 - Mocne i słabe strony metodyki PRINCE2
Podczas czwartkowego seminarium wystąpi Andrzej Wójcikowski.
Andrzej Wójcikowski - Certyfikowany kierownik projektów PRINCE2. Posiada bogate doświadczenie praktyczne w zarządzaniu projektami wewnętrznymi (wdrożeniowymi) i zewnętrznymi (biznesowymi).Posiada szereg certyfikatów m.in.: Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001, Rhinoceros 2D/3D, MES, PLM114 Basic Data For Manufacturing and Product Management, APQP, FMEA & CONTROL PLAN i wiele innych. Aktualnie związany jest z branżą motoryzacyjną. Jest kierownik produktu w firmie KEIPER POLSKA SP. Z O.O. Wcześniej pełnił funkcje Inżyniera Produktu, Leadera Projektu, Specjalisty ds. rozwoju projektów, Specjalisty ds. przygotowania produkcji.
Czy najbardziej rozpowszechnione metodyki zarządzania projektami (standardy) PMBOK i PRINCE2 są wobec siebie konkurencyjne? A może wręcz przeciwnie, może się w pewnym stopniu uzupełniają. Zatem jakie korzyści płyną ze stosowania jednej jak i drugiej metodyki. Czy powinny być traktowane jako źródła najlepszych praktyk zarządzania projektami, które odpowiednio łączone pomagają w realizacji projektów? Na rynku istnieje wiele gotowych do użycia rozwiązań - metodyk i „narzędzi" zarządzania projektami. Czy można je w całości przenosić na grunt organizacji licząc na natychmiastowy sukces? W trakcie seminarium, jak i w rozmowach kuluarowych, oraz w ramach Klubu Dyskusyjnego Project Managera postaramy się udzielić odpowiedzi, mamy nadzieję, że na większość postawionych pytań.
Dlaczego warto uczestniczyć w seminarium?
W trackie seminarium, w kontekście innych metodyk, zostaną omówione m.in. następujące zagadnienia:
- założenia metodyki,
- procesy i komponenty,
- model procesowy.
Mamy nadzieję, że uczestnicy seminarium, szczególnie przedstawicie sektora prywatnego i publicznego, włączą się w dyskusję, przyczyniając się w ten sposób do wzbogacenia wiedzy o zarządzaniu projektami.
Oddział PMI Poland Chapter Lubuskie Branch, po ponad dwuletnich staraniach, został utworzony w 2010 r. Misją oddziału jest propagowanie standardów zarządzania projektami w jednostkach samorządu terytorialnego, przedsiębiorstwach i organizacjach społecznych województwa lubuskiego. Wierzymy, że profesjonalne podejście do zarządzania projektami może stać się skutecznym narzędziem osiągania przewagi konkurencyjnej i budowania trwałej sieci współpracy. Oddział PMI Lubuskie jest pierwszym oddziałem w Polsce, który swoją uwagę koncentruje także na problematyce zarządzania projektami w sektorze publicznym.
W imieniu Zarządu PMI Lubuskie
Serdecznie zapraszamy!
Zgłoszenia i szczegóły na temat seminarium udziela Robert Wysocki, tel. kontaktowy 509 815 347