Sprzedaż - kto za tym stoi? Organizacja czy handlowcy...
Typ: SeminariumOrganizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej oraz firma FPL Sp. z o.o.
zapraszają osoby zajmujące się
zarządzaniem działami sprzedaży w średnich i dużych firmach
(zatrudniających powyżej 50 pracowników)
na bezpłatne seminarium pt.:
SPRZEDAŻ – KTO ZA TYM STOI?
Organizacja czy Handlowcy...
18 czerwca 2012 r.
w godz. 12:00 - 15:00
w siedzibie OPZL przy ul. Reja 6 w Zielonej Górze
W trakcie spotkania poszukamy odpowiedzi na pytania związane z najważniejszym dla większości firm wyzwaniem, jakim jest osiągnięcie i utrzymanie optymalnego poziomu sprzedaży.
- Z jakim podejściem do sprzedaży spotykamy się najczęściej i dlaczego jest ono tak mało skuteczne? Jakie błędy popełniają handlowcy? Dlaczego nawet najlepsze szkolenia z zakresu kompetencji handlowych tak rzadko przekładają się na lepsze wyniki sprzedaży? Magia produktu czy profesjonalizmu?
- Czy handlowcy rozumieją biznes swoich klientów? Dlaczego warto praktykować procesowe podejście do sprzedaży? Co tak naprawdę składa się na pełny proces sprzedaży? Kto decyduje o zakupie i jak rozmawiać w języku wartości?
- Jakie są skutki oddania sprzedaży w ręce handlowców? Jak organizacja może i powinna zarządzać efektami sprzedaży? Na czym polega sztuka takiego zarządzania sprzedażą, by handlowcy finalizowali jak najwięcej transakcji? Jakich handlowców i menedżerów potrzebuje skuteczna sprzedaż? W jakie kompetencje warto inwestować? Sprzedaż zbyt często zależy od przypadku – by to zmienić, trzeba wiedzieć jak. Ale ta wiedza, to dopiero początek – prawdziwie skuteczny system sprzedaży wymaga zaangażowania, konsekwencji, ale przede wszystkim nowej postawy – i handlowców, i zarządzających firmą.
Seminarium poprowadzi Edyta Czerwińska – jest trenerem i coachem w firmie szkoleniowo – doradczej FPL oraz praktykiem zarządzania. Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji handlowców, wykorzystując System Sprzedaży IMPACT®. W swojej praktyce koncentruje się na rozwijaniu umiejętności związanych ze sprzedażą doradczą, a także na wspieraniu menedżerów, przede wszystkim w zakresie przywództwa i motywowania pracowników i tworzenia systemów oceny. W swojej karierze pełniła m.in. funkcję dyrektora regionu, a wcześniej koordynatora regionu, kształtując m.in. politykę sprzedażową i budując potencjał kompetencyjny w oddziałach, za które odpowiadała. Doświadczenie zdobywała także jako dyrektor ds. marketingu i rozwoju rynku. Realizowała projekty rozwojowe m.in. dla firm: ATLAS, SFERIA, TESCO, INVEST-BANK, BROWAR NAMYSŁÓW, POLFACTOR, POLSKIE KSIĄŻKI TELEFONICZNE, SOLVAY, BZ WBK, ORIFLAME, PRAKTIKER, APATOR, KREDYT BANK, JURAJSKA, REAL, MAKRO, SEPHORA, JOHNSON&JOHNSON, CARGILL, KNAUF, SELENA. INFORMACJE O FPL
Spotkanie jest bezpłatne
Wymagana rejestracja na załączonych formularzach
do dnia 14 czerwca 2012
na nr faksu 68 327 18 81
lub e-mail:
Serdecznie zapraszamy!