Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Zielona Góra
powiększ

 

 

 

 

 

FiM Consulting zaprasza na warsztaty:

Jak zwiększyć zyski przedsiębiorstwa?


które odbędą się w Siedzibie OPZL/Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej/- ul. Reja 6,

Zielona Góra 02 lipca 2015 /czwartek/

 

Czy każdy system ewidencji i pomiaru kosztów daje precyzyjne informacje wspierając menedżerów przy podejmowaniu właściwych decyzji? Jedna z polskich firm produkcyjnych podpisała kontrakt ze światowym potentatem na produkcję jednego z jego asortymentów. Za przysłowiową złotówkę odkupiła od nich pełną linię technologiczną i rozpoczęła produkcję. Zastosowano istniejący system ewidencji kalkulując cenę sprzedaży na progu rentowności. Po pierwszych wysyłkach dowiadują się, że są drożsi od zagranicznego oddziału potentata. Opiekun klienta sugeruje, że na 100% „blefują” a obniżenie ceny spowoduje, że klient stanie się nierentowny.
Z przyjemnością zapraszamy Państwa na wyjątkowe warsztaty oparte wyłącznie na praktycznych przypadkach polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych, które w pełni doświadczyły efektów wdrożenia controllingu i spełnienia pokładanej w nim nadziei – rewolucji w umysłach ludzi i radykalnej zmiany systemu podejmowania decyzji. Podczas warsztatów dowiemy się oczywiście, jak zakończyła się historia negocjacji cen z potentata – czy i jakie decyzje musiała podjąć Organizacja, aby utrzymać kontrakt?

 

Program warsztatów
10:00-10:15 – Powitanie uczestników
10:15-11:15 – Blok nr 1 /Jak budować wieloryba rentowności?/
1. Wprowadzenie – gdzie powstaje zysk przedsiębiorstwa?
2. Jak budujemy wieloryba zyskowności klientów?
Jak bardzo przydatne są informacje o rentowności klientów i produktów w zwiększaniu zysków?
Jak zbudować odpowiedni system pomiaru zysku lub zmodyfikować istniejący?
3. Studium przypadku - producent chemii gospodarczej
Jak wykorzystać wieloryby zyskowności w procesie decyzyjnym?
11:15-11:45 – Blok nr 2 /Kosztorysowanie i Plan sprzedaży/
1. Zaawansowane modele kalkulacji kosztów wytworzenia i pełnych kosztów produktu
Jak bezpieczne stworzyć kosztorys dla produktów zaawansowanych technologicznie?
2. Opracowanie Planu i Strategii sprzedaży z wykorzystaniem Wieloryba rentowności
3. Jak wybudować wieloryba rentowności w 2 tygodnie?
Pokaz wyników projektu Mój Pierwszy Wieloryb
11:45-12.00 – Przerwa kawowa
12:00-13.00 – Blok nr 3 /Nowoczesny System Controllingu/
1. Zarządzanie przyszłością – budowa systemu nowoczesnego Controllingu
2. Badanie efektywności przedsiębiorstwa
Wskaźniki finansowe i operacyjne jako źródło podejmowania decyzji
3. Benchmark
4. Możliwości współpracy
13:00-13:15 – Zakończenie


Zapraszamy do udziału!


Udział w Warsztatach jest bezpłatny dla 2 osób z każdej firmy
Ilość miejsc ograniczona decyduje kolejność zgłoszeń na adres: paulina.cudna@fim.pl

 


 

kontakt: Paulina Cudna  Koordynator Projektu
tel. +48 22 862 90 70 | tel.kom. 665 404 443 | paulina.cudna@fim.pl | www.fim.pl | fax. +48 22 631 37 66


 

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry