Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Zielona GóraOrganizacja Pracodawców Ziemi LubuskiejTyp: Szkolenie
powiększ

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

zaprasza na szkolenie:

Public Relations w praktyce

 10-11 grudnia br.,

Sala konferencyjna OPZL, ul. Reja 6 w Zielonej Górze

 

Termin szkolenia: 10-11 grudnia 2015r., w godz. 9.00-15.30

Miejsce szkolenia: OPZL, Zielona Góra, ul. Reja 6, Sala konferencyjna – II piętro

 

Forma szkolenia opiera się o praktyczną ćwiczeniową formę, oraz  case studies wybranych marek.

 Wizerunek to jeden ze strategicznych obszarów działalności każdego przedsiębiorstwa i czynnik wspierający realizację celów biznesowych. Dlatego warto budować go w sposób świadomy, dobierając najbardziej adekwatne narzędzia w obszarze PR. Szkolenie „Public Relations w praktyce” stanowi praktyczną, warsztatową formę pogłębiającą wiedzę oraz umiejętności z zakresu wykorzystania narzędzi PR w działalniach komunikacyjnych przedsiębiorstwa i produktu. Uczestnicy w jego ramach krok po kroku nabywają umiejętność kompleksowego budowania strategii komunikacyjnej. 

 

Cele szkolenia:

Uczestnicy m.in.:

  • dowiedzą się co stanowi o skuteczności działań PR
  • udoskonalą w praktyce umiejętność wykorzystania narzędzi sprzyjających budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
  • nabędą umiejętność budowania strategii komunikacji krok po kroku
  • dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać Public Relations  we własnych przedsiębiorstwach

 

Odpłatność za szkolenie:

450 zł brutto/1 osobę - firmy członkowskie OPZL

550 zł brutto/1 osobę - firmy spoza OPZL

 * cena obejmuje 2-dniowe szkolenie, całodzienny serwis kawowy, lunch obiadowy, materiały oraz certyfikat

Program szkolenia:

1.  Czym jest Public Relations?

Public Relations czy People Relations?

Public Relations a marketing – różnice

Wykorzystanie  PR w praktyce działalności firmy firmy

PR w firmie – od czego zacząć

Model działań PR – informacja, wiarygodność, wizerunek

Korzyści biznesowe z działań PR

 

2.  Komunikacja a wizerunek firmy

 Komunikacja wewnętrzna a zewnętrzna – zintegrowanie działań PR

Komunikacja zewnętrzna – elementy, zasady budowania wizerunku firmy
w relacjach z otoczeniem

Identyfikacja znaczących grup otoczenia

Identyfikacja wizualna organizacji jako element komunikacji zewnętrznej firmy

Narzędzia marketingu i PR – wykorzystanie

 

3.  Strategia komunikacji w działalności firmy

 Czym jest strategia komunikacji?

Przygotowanie strategii PR – cele, taktyka, narzędzia

Realizacja strategii i ewaluacja efektów

Praktyczne elementy tworzenia strategii komunikacyjnej – ćwiczenia

 

4.  Źródła i rodzaje kryzysów wizerunkowych

Kryzys wizerunkowy  - kiedy się pojawia?

Uczestnicy kryzysu – kogo dotyczy kryzys?

Strategia działań antykryzysowych – dlaczego warto myśleć o kryzysie kiedy wszystko jest w porządku.

Tworzenie strategii postępowania w kryzysie

5. Wizerunek firmy w internecie

Komunikacja w internecie – jak ją skutecznie prowadzić?
Konstruowanie przekazów internetowych
Narzędzia wspierające e-marketing
Media społecznościowe w praktyce
Pułapki Social Media w budowaniu wizerunku firmy

Trener: Katarzyna Zych: Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog. Od ponad 8 lat jestem związana z komunikacją marketingową. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię – liczy się to, w jaki sposób działają. Jako trener, zrealizowała ponad 8000 h szkoleniowych oraz doradczych w obszarze komunikacji marketingowej i PR. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej – udowadnia, że biznes może być dobry, a to,co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+. Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca – praktyk zajęcia z obszaru komunikacji. Absolwentka podyplomowych studiów „Akademia Trenera” Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu; licencjat z zakresu Public Relations, wizerunku firmy i instytucji, projektowania komunikacji – absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu; mgr socjologii – absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku socjologia, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

 


 Szkolenia wymagają wcześniejszego zgłoszenia do dnia 7 grudnia br. poprzez formularz zgłoszeniowy (w załączeniu) na e-mail biuro@opzl.pl

W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
Bernadetta Holak: tel. 68 325 98 58, b.holak@opzl.pl
Maciej Prządka: tel. 68 327 18 81, m.przadka@opzl.pl


 

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry