Public Relations w praktyce
Typ: SzkolenieOrganizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej
zaprasza na szkolenie:
Public Relations w praktyce
10-11 grudnia br.,
Sala konferencyjna OPZL, ul. Reja 6 w Zielonej Górze
Termin szkolenia: 10-11 grudnia 2015r., w godz. 9.00-15.30
Miejsce szkolenia: OPZL, Zielona Góra, ul. Reja 6, Sala konferencyjna – II piętro
Forma szkolenia opiera się o praktyczną ćwiczeniową formę, oraz case studies wybranych marek.
Wizerunek to jeden ze strategicznych obszarów działalności każdego przedsiębiorstwa i czynnik wspierający realizację celów biznesowych. Dlatego warto budować go w sposób świadomy, dobierając najbardziej adekwatne narzędzia w obszarze PR. Szkolenie „Public Relations w praktyce” stanowi praktyczną, warsztatową formę pogłębiającą wiedzę oraz umiejętności z zakresu wykorzystania narzędzi PR w działalniach komunikacyjnych przedsiębiorstwa i produktu. Uczestnicy w jego ramach krok po kroku nabywają umiejętność kompleksowego budowania strategii komunikacyjnej.
Cele szkolenia:
Uczestnicy m.in.:
- dowiedzą się co stanowi o skuteczności działań PR
- udoskonalą w praktyce umiejętność wykorzystania narzędzi sprzyjających budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
- nabędą umiejętność budowania strategii komunikacji krok po kroku
- dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać Public Relations we własnych przedsiębiorstwach
Odpłatność za szkolenie:
450 zł brutto/1 osobę - firmy członkowskie OPZL
550 zł brutto/1 osobę - firmy spoza OPZL
* cena obejmuje 2-dniowe szkolenie, całodzienny serwis kawowy, lunch obiadowy, materiały oraz certyfikat
Program szkolenia:
1. Czym jest Public Relations?
Public Relations czy People Relations?
Public Relations a marketing – różnice
Wykorzystanie PR w praktyce działalności firmy firmy
PR w firmie – od czego zacząć
Model działań PR – informacja, wiarygodność, wizerunek
Korzyści biznesowe z działań PR
2. Komunikacja a wizerunek firmy
Komunikacja wewnętrzna a zewnętrzna – zintegrowanie działań PR
Komunikacja zewnętrzna – elementy, zasady budowania wizerunku firmy
w relacjach z otoczeniem
Identyfikacja znaczących grup otoczenia
Identyfikacja wizualna organizacji jako element komunikacji zewnętrznej firmy
Narzędzia marketingu i PR – wykorzystanie
3. Strategia komunikacji w działalności firmy
Czym jest strategia komunikacji?
Przygotowanie strategii PR – cele, taktyka, narzędzia
Realizacja strategii i ewaluacja efektów
Praktyczne elementy tworzenia strategii komunikacyjnej – ćwiczenia
4. Źródła i rodzaje kryzysów wizerunkowych
Kryzys wizerunkowy - kiedy się pojawia?
Uczestnicy kryzysu – kogo dotyczy kryzys?
Strategia działań antykryzysowych – dlaczego warto myśleć o kryzysie kiedy wszystko jest w porządku.
Tworzenie strategii postępowania w kryzysie
5. Wizerunek firmy w internecie
Komunikacja w internecie – jak ją skutecznie prowadzić?
Konstruowanie przekazów internetowych
Narzędzia wspierające e-marketing
Media społecznościowe w praktyce
Pułapki Social Media w budowaniu wizerunku firmy
Trener: Katarzyna Zych: Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog. Od ponad 8 lat jestem związana z komunikacją marketingową. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię – liczy się to, w jaki sposób działają. Jako trener, zrealizowała ponad 8000 h szkoleniowych oraz doradczych w obszarze komunikacji marketingowej i PR. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej – udowadnia, że biznes może być dobry, a to,co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+. Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca – praktyk zajęcia z obszaru komunikacji. Absolwentka podyplomowych studiów „Akademia Trenera” Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu; licencjat z zakresu Public Relations, wizerunku firmy i instytucji, projektowania komunikacji – absolwentka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu; mgr socjologii – absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku socjologia, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie marketingu internetowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Szkolenia wymagają wcześniejszego zgłoszenia do dnia 7 grudnia br. poprzez formularz zgłoszeniowy (w załączeniu) na e-mail biuro@opzl.pl
W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
Bernadetta Holak: tel. 68 325 98 58, b.holak@opzl.pl
Maciej Prządka: tel. 68 327 18 81, m.przadka@opzl.pl