Profesjonalna Obsługa Klienta
Typ: SzkolenieOrganizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczość zapraszają na szkolenie:
„Profesjonalna Obsługa Klienta”
Termin szkolenia:18 października 2016r., godz. 9.00 – 16.00,
Miejsce szkolenia:Sala konferencyjna Starostwa Powiatowego we Wschowie , Plac Kosynierów 1C
Celem szkolenia jest przedstawienie standardów oraz przećwiczenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta, sprzedażą oraz dla wszystkich chcących wzbogacić swój warsztat sprzedawcy.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają cechy i zachowania, które pomagają w kontaktach z innymi ludźmi oraz te, które efektywny kontakt skutecznie uniemożliwiają. Dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty do zbudowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem również w trakcie rozmowy telefonicznej. Poznają także podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Szkolenie ma formę treningu umiejętności – uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, dokonują analizy rzeczywistych przypadków. Każde ćwiczenie jest omawiane, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację zwrotną.
Szkolenie poprowadzi pan Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży.
W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie jedna osoba z firmy.
Szkolenie wymaga wcześniejszego zgłoszenia- najpóźniej do dnia 14 października br.poprzez formularz zgłoszeniowy (w załączeniu) na e-mail: wschowa@opzl.pl
W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu: Beata Przybylska, OPZL Wschowa,
tel. 884 782 630
Serdecznie zapraszamy!
Szkolenie odwołane