Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Wydarzenia

Zielona GóraOrganizacja Pracodawców Ziemi LubuskiejTyp: Szkolenie
powiększ

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej zaprasza na 2 dniowe szkolenie warsztatowo-treningowe pt.:

 

 

 

 Skuteczna komunikacja – Skuteczna sprzedaż 

 

12.03.2024r. i 19.03.2024r., w godz. 9.00-16.00

 

Miejsce realizacji szkolenia:

12.03.2024r. (wtorek) – sala konferencyjna OPZL, Zielona Góra, ul. Reja 6

19.03.2024r. (wtorek) – siedziba firmy Blaut Akademia, Zielona Góra ul. Budziszyńska 18

 

Jeśli Twój pracownik pozna złotą zasadę skuteczności w handlu, pozna standard sprzedaży i obsługi klienta oraz swoje słabe i mocne strony, to dzięki temu będzie mógł wyeliminować ze swoich działań przypadek i wątpliwości, i wyposaży się w umiejętności konieczne do maksymalizacji zysku.

 

Ogólne informacje o szkoleniu:

Uczestnicy szkolenia gruntownie poznają najważniejsze psychologiczne czynniki wpływające na wysoką skuteczność w komunikacji interpersonalnej, w marketingu i sprzedaży. Przećwiczą i doświadczą kluczowych umiejętności, zgodnie z najnowszymi standardami profesjonalnej obsługi klienta w oparciu o model Sprzedaży Relacyjnej.

Pogłębią sztukę budowania przyjaznych relacji z klientem oraz tajniki skutecznych rozmów telefonicznych z klientami. Poznają skuteczne narzędzia do efektywnego zarządzania swoimi emocjami, w tym także do pogłębienia umiejętności bycia asertywnym.

 

Hasło przewodnie szkolenia: "To nie 'techniki sprzedaży' sprzedają, to ludzie kupują".

 

Bez względu na to, co sprzedajemy, po drugiej stronie decyzje podejmuje człowiek. Dlatego ważne jest aby poznać te mechanizmy w psychologii zakupowej, które decydują o tym, dlaczego postanawiamy coś kupić,          w coś zainwestować bądź też nie. Ponieważ to nigdy nie jest kwestia przypadku. Za każdą decyzją kryje się szereg procesów myślowych i emocjonalnych, które dobry sprzedawca/ handlowiec zna i wie jak z tej wiedzy praktycznie korzystać. 

Szkolenie przygotuje uczestników do skutecznego i profesjonalnego przeprowadzania prezentacji oferty i do tzw. domknięcia „sprzedaży”.

Szkolenie jest skonstruowane w taki sposób, by poruszone zostały zagadnienia związane z postawą, wiedzą i umiejętnościami uczestników. W każdym z tych elementów możliwa będzie autorefleksja  i wypracowanie narzędzi do indywidualnej pracy nad obszarami wymagającymi wzmocnienia.

 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

- nabycie wiedzy i umiejętności w obszarach:

  • skutecznegonawiązywania bądź poszerzania współpracy z przedsiębiorstwami
  • wywierania wpływu na rozmówcę (bez stosowania manipulacji, z korzyścią dla obu stron)
  • tworzenia efektywnych prezentacji
  • budowania długofalowych i partnerskich relacji z klientami
  • pogłębienia samoświadomości, jako niezbędnego elementu skutecznego handlowca (poznanie swoich mocnych i słabych stron, swojego typu osobowości, indywidualnych podświadomych preferencji komunikacyjnych, ich wpływu na efektywność prezentacji, itp.)
  • skutecznej asertywności wobec innych, pozwalającej występować w roli partnera biznesowego a nie   „akwizytora”
  • usuwania własnych obaw czy strachu w rozmowach z potencjalnymi i obecnymi klientami
  • radzenia sobie z własnym stresem a także obiekcjami/ zastrzeżeniami

  

 

PROGRAM:

 

Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają internetową ankietę, w której będą mogli określić swoje główne potrzeby rozwojowe w ramach tematu szkolenia. Wyniki ankiety pozwolą przygotować i poprowadzić  szkolenie  w sposób najbardziej adekwatny do rzeczywistej sytuacji i potrzeb uczestników.

 

  • Wywołać właściwy efekt pierwszego wrażenia – siła, której nie można zaprzepaścić.
  • Jak komunikować się w trakcie rozmowy - moc tkwi w szczegółach.
  • Poznaj swoje mocne i słabe strony w sprzedaży – jesteś akwizytorem czy profesjonalnym handlowcem?
  • Na co zwracać uwagę w czasie spotkania z klientem.
  • Jak komunikować się z różnymi typami klientów w oparciu o ich indywidualne filtry postrzegania rzeczywistości oraz typologię osobowości.
  • Kluczowa, złota zasada skuteczności w handlu.
  • Świadome wywieranie wpływu na klientów, tak by być przez nich postrzeganym w sposób pozytywny, jako osoby kompetentne i wiarygodne.
  • Prowadzenie rozmowy schematem, który pozwoli uzyskać pewność siebie i poczucie kontroli nad przebiegiem rozmowy.
  • Przysługujące nam prawa, ich związek z prawami drugiego człowieka oraz asertywnością.
  • Jak myśli klient / kupujący, czyli jak tworzyć skutecznie przekaz marketingowy.
  • W jaki sposób zbierać informacje od klientów.
  • Jakie są najskuteczniejsze narzędzia badania potrzeb i uświadamiania oczekiwań.
  • Jak prowadzić prezentację - jakich błędów należy unikać, aby nie „spalić” prezentacji.
  • Jak "domknąć" sprzedaż.
  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i z obiekcjami.
  • Jak radzić sobie ze stresem - obniżanie poziomu stresu w życiu sprzedawcy/ handlowca.
  • Profesjonalna rozmowa telefoniczna.
  • Sesja coachingowa.
  • Tworzenie indywidualnego planu działania na najbliższy okres.

 

METODYKA SZKOLENIA

Szkolenie ma charakter warsztatowy i coachingowy, dlatego uczestnicy doświadczą siły zaproponowanych rozwiązań w praktycznych ćwiczeniach indywidualnych i zespołowych– będą również zadania aktywizujące grupę, kreatywne miniwykłady, dyskusje moderowane przez trenera prowadzącego, test osobowościowy a dodatkowo w części coachingowej wspólnie z trenerem wypracują najlepsze dla siebie rozwiązania, w oparciu o własną wiedzę i doświadczenie „ze swojego podwórka”. To da uczestnikom poczucie, że szkolenie jest adekwatne do ich codziennej rzeczywistości.

 

BONUS

Wartością dodaną szkolenia będzie stworzenie przez każdego z uczestników, swojego indywidualnego planu rozwoju w tym obszarze, który będzie kontynuowany po szkoleniu (każdy uczestnik dostanie odpowiednie narzędzie wraz z instrukcją) oraz dodatkowo w celach rozwojowych, każdy dostanie dostęp do indywidualnych konsultacji poszkoleniowych z trenerem -  to da większą pewność utrwalenia i zastosowania w codziennej praktyce, nabytej wiedzy i umiejętności.

 

Odpłatność za szkolenie:

1295 zł netto – dla 1 osoby z firmy członkowskiej OPZL

1495 zł netto – dla 1 osoby spoza firmy członkowskiej OPZL

 

Cena obejmuje:

przygotowanie i przeprowadzenie ankiety przed-szkoleniowej, opracowanie szkolenia w oparciu  o zgłoszone potrzeby i oczekiwania, przeprowadzenie dwu dniowego szkolenia, narzędzie do stworzenia własnego IPR (indywidualnego planu rozwoju po szkoleniu), 1h indywidualnych konsultacji po szkoleniu dla każdego uczestnika indywidualnie, materiały, certyfikat, przerwy kawowe i obiad.

 

Zgłoszenia:

Zgłoszenia na szkolenie przyjmowane są za pośrednictwem Formularza Zgłoszeniowego (w załączeniu niniejszej wiadomości) DO DNIA 7 marca br.

Po zgłoszeniu otrzymają Państwo ankietę,  w której będą mogli określić swoje główne potrzeby rozwojowe w ramach tematu szkolenia. Wyniki ankiety pozwolą przygotować i poprowadzić  szkolenie  w sposób najbardziej adekwatny do rzeczywistej sytuacji i potrzeb uczestników.

 

Agenda:

Dzień I - 12.03.2024r. - sala konferencyjna OPZL, ul. Reja 6, Zielona Góra

09.00 - 09.30:   rozpoczęcie szkolenia, zapoznanie się uczestników

09.30 - 13.00:   warsztaty

13.00 - 13.45:   przerwa na lunch

13.45 - 16.00:   dalsza część szkolenia

 

Dzień II - 19.03.2024r. - siedziba firmy BLAUT AKADEMIA, ul. Budziszyńska 18, Zielona Góra

09.00 - 09.15:  rozpoczęcie

09.15 - 13.00:  warsztaty

13.00 - 13.45:  przerwa na lunch

13.45 - 15.00:  dalsza część szkolenia

15.00 - 16.00:  tworzenie własnego IPR, podsumowanie i rozdanie świadectw.

 

GRZEGORZ BLAUT

doświadczony handlowiec i praktyk zarządzania działami handlowymi, właściciel kilku marek, trener sprzedaży, coach przedsiębiorców.
Twórca inicjatyw: Spoko Tato- efektywnej przestrzeni do rozwoju dla mężczyzn, LODOŁAMACZY, grupy militarnej SGO GROT, prywatnie mąż i ojciec trójki dzieci.

Grzegorz o sobie: „Posiadam ponad 20-sto letnią praktykę w strukturach sprzedażowych B2B i B2C, zdobywałem doświadczenie handlowe w różnych środowiskach i obszarach w Polsce i w Niemczech, także jako Kierownik Działu Handlowego, Kierownik firmy, Koordynator Oddziału, Dyrektor Handlowy, w roli country managera rozwijając z sukcesem na polskim rynku jedną ze spółek niemieckiego koncernu Dr. Oetkera oraz jako Dyrektor regionalnego oddziału, największej spółki infrastrukturalnej dla sektora finansowego w Europie Centralnej i Wschodniej (KIR S.A.).

Dzięki tej ścieżce kariery zawodowej bliskie są mi role zarówno handlowca jak i lidera zespołów handlowych i wiem z jakimi wyzwaniami mierzą się na co dzień.

Od wielu lat skutecznie wspieram handlowców i liderów zespołów handlowych jako trener, coach i konsultant.

Pliki do pobrania

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry