Informacja o plikach cookiesX Zamknij

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej

  1. Strefa logowania:

Aktualności

powiększ

Rozpoczęła się  kampania społeczna „Twarze przedsiębiorczości” nawiązująca do motywu przewodniego tegorocznego Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. 

Hasło Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2014 to „Przedsiębiorczość ma wiele twarzy”. Dlaczego? – Po pierwsze, chcemy przekonać Polaków, że przedsiębiorczość jest dla wszystkich i że warto być przedsiębiorczym, to znaczy aktywnym, pracowitym i wytrwałym – w każdym wieku i w każdych okolicznościach. Po drugie, że przedsiębiorcy to nie tylko prezesi wielkich korporacji, ale przede wszystkim osoby prowadzące działalność na niewielką skalę, mikro- i mali przedsiębiorcy, o których nie przeczytamy na pierwszych stronach gazet.

Często nie rozumiemy, jak wiele dobrego robią ci ludzie na rzecz polskiej gospodarki i dobrobytu nas wszystkich" –  mówi Justyna Politańska, prezes Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce.

Tymczasem wizerunek przedsiębiorców nadal nie należy do najlepszych i często ma wydźwięk pejoratywny. Jeśli o przedsiębiorcach mówi się w pozytywnym kontekście – najczęściej przywoływane są wciąż te same przykłady. Mówi się tylko o najbardziej spektakularnych sukcesach, nagradza wciąż te same, znane z mediów twarze.

„Cieszymy się, gdy słyszymy o tak wielkich osiągnięciach, ale mamy wrażenie, że na uznanie zasługuje wiele osób spoza tego wąskiego grona. To czasem nasi sąsiedzi, lokalni przedsiębiorcy. Czasem właściciele wielkich firm, którzy nie brylują w mediach, mimo że dają pracę setkom osób czy wspierają lokalną społeczność. Chcemy uświadomić im i ich otoczeniu, że to, co robią, to powód do dumy. Że niełatwa ścieżka, jaką podąża przedsiębiorca, to coś wyjątkowego, wymagającego determinacji i ogromnej pracy. Dlatego zainicjowaliśmy kampanię społeczną „Twarze Przedsiębiorczości” – mówi Adam Kądziela, koordynator kampanii.

Aby wziąć udział w kampanii wystarczy za pośrednictwem dedykowanej przedsięwzięciu strony internetowej przesłać zdjęcie wraz z informacją odnośnie własnej działalności.

Liczymy, że w kampanii zechcą wziąć udział ci, którzy reprezentują różne formy przedsiębiorczości – biznesmani czy menedżerowie, ale też osoby prowadzące z sukcesem jednoosobową działalność gospodarczą oraz aktywne społecznie. Chcemy przez to pokazać, jak pozytywną rolę w społeczeństwie lokalnym może odegrać przedsiębiorczość. Zdjęcia będą też jasnym przekazem, że każdy z nas może być przedsiębiorczy" – dodaje Politańska.  

Z  historiami znanych i mniej znanych przedsiębiorców, którzy wezmą udział w kampanii będzie można zapoznać się na www.twarzeprzedsiebiorczosci.pl
Najciekawsze z nich będą opisywane szerzej, także w mediach społecznościowych.

Kampania jest pierwszym wydarzeniem z cyklu promującego Światowy Tydzień Przedsiębiorczości – międzynarodowe przedsięwzięcie, podczas którego ludzie na całym globie biorą udział w bezpłatnych szkoleniach, debatach czy konkursach pozwalających im odkryć w sobie przedsiębiorczy potencjał. Dzięki zaangażowaniu setek partnerów każdego roku tysiące osób mogą dowiedzieć się m.in. tego, jak założyć i prowadzić własną działalność gospodarczą, pozyskiwać środki finansowe na rozwój firmy czy zaplanować jej promocję. Poprzednie edycje ŚTP objęły honorowym patronatem instytucje takie, jak Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, PARP czy Komisja Europejska, a tylko w 2013 roku w organizowanych w całej Polsce wydarzeniach wzięło udział ponad 80 tysięcy osób. Więcej informacji na www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl i www.gew.co.

Konfederacja Lewiatan

Galeria

powiększ powiększ powiększ  
    
       

Kalendarz wydarzeń

Szybki kontakt

Biuro Zielona Góra: tel. 68 327 18 81
Oddział Nowa Sól: tel. 794 300 104
Oddział Żary/Żagań: tel. 697 712 733
Oddział Wschowa: tel. 884 782 630
do góry