Nabór na Brokerów innowacji
NABÓR OTWARTY NA BROKERÓW INNOWACJI
Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej w związku z realizacją projektu „Bon na innowacje – wsparcie lubuskich przedsiębiorstw MŚP w zakresie badań, rozwoju i wdrożeń” w ramach Działania 1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, ogłasza nabór otwarty na Brokerów innowacji.
Brokerami innowacji mogą zostać:
- Osoby fizyczne:
a) posiadające wykształcenie wyższe, działające w środowisku akademickim uczelni,
b) posiadające aktualną wiedzę o potencjale naukowo – badawczym instytucji mogących świadczyć Usługi w ramach Regionalnego bonu na innowacje, a także doświadczenie w obszarze transferu wiedzy i technologii czy komercjalizacji badań.
- Instytucje Otoczenia Biznesu (definicja IOB w Regulaminie Brokera innowacji)
a) posiadające doświadczenie w świadczeniu usług na rzecz MŚP, w przeciągu co najmniej trzech ostatnich lat, liczonych od daty rozpoczęcia naboru na Brokera innowacji,
b) będące w stanie wykazać realizację co najmniej 5 usług w obszarze transferu wiedzy i technologii czy komercjalizacji badań, w przeciągu co najmniej trzech ostatnich lat, liczonych od daty rozpoczęcia naboru na Brokera innowacji.
Zakres usług świadczonych przez brokera innowacji:
- Kompleksowa pomoc przy wyborze Wykonawcy Usługi dla danego Wnioskodawcy. Rozumie się przez to min. wskazanie jednostek naukowo – badawczych o odpowiednim potencjale do realizacji Usługi, a także pomoc w dopełnieniu procedury wyboru Wykonawcy.
- Wsparcie w kontaktach z jednostkami naukowo-badawczymi, uczelniami, parkami naukowo – technologicznymi (potencjalni Wykonawcy). Stworzenie odpowiedniej płaszczyzny do kontaktów między Wykonawcą Usługi a Grantobiorcą, organizacja spotkań, uczestnictwo w tych spotkaniach.
- Doradztwo i wsparcie w procesie transferu wiedzy i technologii do MŚP.
- Nadzorowanie wszystkich etapów przebiegu realizacji Usługi świadczonej przez Wykonawcę, pomoc w procesie realizacji Bonu na innowacje.
- Wsparcie w rozliczeniu Usługi.
- Sporządzenie szczegółowego raportu końcowego (zgodnie ze wzorem przygotowanym przez Operatora), podsumowującego przebieg oraz efekty pracy Brokera innowacji.
- Broker innowacji będący osobą fizyczną (nie dotyczy IOB) jest zobowiązany do wypełniania karty czasu pracy (na wzorze przygotowanym przez Operatora). Karta czasu pracy musi być zdana razem z raportem końcowym Brokera innowacji.
Wyboru Brokera innowacji z listy stworzonej przez Operatora dokonuje Grantobiorca. Jednocześnie Grantobiorca nie ma obowiązku korzystania z usług Brokera innowacji. Umowa zostanie podpisana na realizację Usługi brokerskiej wspierającej Usługę badawczo-rozwojową i/lub wdrożeniową i/lub doradczą realizowaną przez Wykonawcę na rzecz Grantobiorcy. Wynagrodzenie za świadczenie Usługi Brokera innowacji to maksymalnie 2 000 zł netto kosztów kwalifikowalnych dla Instytucji Otoczenia Biznesu oraz maksymalnie 2 000 zł brutto brutto kosztów kwalifikowalnych dla osób fizycznych. Grantobiorca jest zobowiązany do wniesienia 15% wkładu własnego do kosztu Usługi Brokera innowacji oraz podatku VAT.
WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE NABORU NA BROKERÓW INNOWACJI ORAZ ZAKRES ICH ZADAŃ OKREŚLA REGULAMIN BROKERA INNOWACJI
DO POBRANIA PONIŻEJ
Dodatkowo zachęcamy do zapoznania się z kartami oceny dla IOB i osób fizycznych, zawierają one dokładny opis przyznawanej punktacji
Zgłoszeń należy dokonywać po zapoznaniu się z Regulaminem Brokera Innowacji poprzez formularze zgłoszeniowe dostępne poniżej:
Zał. 1 – formularz zgłoszeniowy dla osób fizycznych
Zał. 2 – formularz zgłoszeniowy dla Instytucji Otoczenia Biznesu
Dodatkowo należy dołączyć:
Zał. 5 – oświadczenie o niekaralności karą dostępu do środków publicznych
Zał. 6 – oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
Osoby fizyczne są zobowiązane do dołączenia CV potwierdzającego informacje zawarte w formularzu zgłoszeniowym.
Wypełniony i podpisany formularz i oświadczenia (skan) należy przesłać do dnia 28.04.2017 do godz. 15.00 na adres e-mail: wpisując w temacie wiadomości: zgłoszenie: Broker innowacji lub dostarczyć inną drogą do biura Organizacji Pracodawców Ziemi Lubuskiej przy ul. Reja 6 w Zielonej Górze.
W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
Maciej Prządka, e-mail: m.przadka@opzl.pl, tel. 68 327 18 81
W przypadku problemów z pobraniem/otworzeniem plików z Załącznikami, prosimy o kontakt na wyżej wskazane dane.